Τετάρτη 2 Ιουνίου 2021

Α.Ρ.ΠΑ: ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ (Ενημερωτικό σημείωμα προς τους συναδέλφους )

 Μετά το φιάσκο της εκλογικής διαδικασίας για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας και την απάντηση του κλάδου με τεράστια αποχή από την διαδικασία και την συνακόλουθη παραίτηση των υποψηφίων όλων των παρατάξεων, είναι η πρώτη φορά που πραγματοποιούνται υπηρεσιακές μεταβολές (άρση υπεραριθμίας, οργανικές τοποθετήσεις, βελτιώσεις), χωρίς την παρουσία αιρετών εκπροσώπων του κλάδου. Τα νόθα ΠΥΣΔΕ που συγκρότησε η κ. Κεραμέως με τη διαχείριση των υπηρεσιακών μεταβολών επιχειρούν να δώσουν την απαραίτητη νομιμοφάνεια στις τοποθετήσεις χωρίς να υπάρχει ο έλεγχος που θα εξασφαλίζει τη διαφάνεια και θα αποκαλύπτει μεθοδεύσεις και αδιαφανείς διαδικασίες. 

Νόθο ΠΥΣΔΕ και δοτά διορισμένα μέλη

Διορισμένος Διευθυντής Εκπαίδευσης, «ΠΥΣΔΕ» από εκλογές με συμμετοχή 7%, δοτοί αιρετοί από το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ και δοτά διορισμένα μέλη, αυτό είναι το νόθο  ΠΥΣΔΕ. Μια νέα κατάσταση διαμορφώνεται στα ΠΥΣΔΕ που δεν έχει καμία σύγκριση με τις επιδιώξεις όλων των κυβερνήσεων να ελέγχουν τα Υ.Σ. Το διευρυμένο ΠΥΣΔΕ μαζί με τα  Διευρυμένα «ΠΥΣΔΕ» των άλλων περιοχών θα λειτουργήσουν ως όργανα που θα κάνουν τις νέες κρίσεις των Διευθυντών σχολείων για να τις μοιράσουνε σε ημετέρους και αυτούς που αποδέχονται τις κυβερνητικές επιλογές. Ο κυβερνητικός κομματικός και παραταξιακός μηχανισμός της Ν.Δ. σε όλο του το μεγαλείο, εγκαθίσταται στα ΠΥΣΔΕ όχι απλώς για να προωθήσει τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια του κυβερνώντος κόμματος στην εκπαίδευση, αλλά για να αλώσει κομματικά την παιδεία, να διασπείρει το φόβο και την ανασφάλεια με σκοπό να υποτάξει τους εκπαιδευτικούς και να αδρανοποιήσει τα σωματεία μας. Δεν θα τους περάσει! Οι νίκες του κλάδου, που σύσσωμος γύρισε την πλάτη στις επιδιώξεις της Κεραμέως να επιβάλλει τις τηλεεκλογικές διαδικασίες στα σωματεία μας και σταμάτησε την αξιολόγηση με τις συλλογικές αποφάσεις της ΟΛΜΕ, των ΕΛΜΕ και των συλλόγων διδασκόντων, αποτελούν μεγάλες παρακαταθήκες για να συνεχίσουμε να απαιτούμε την αποκατάσταση των Υ.Σ.  Να συμβάλλουμε στην υλοποίηση των αποφάσεων της ΟΛΜΕ και της ΕΛΜΕ για όλα τα δοτά μέλη που με την εφαρμογή των καταστατικών μας, δεν θα αναγνωρίζονται πλέον ως μέλη των σωματείων μας.


Τα νέα δεδομένα δείχνουν ότι η κυβέρνηση επιδιώκει όλες αυτές οι διαδικασίες να πραγματοποιούνται εν κρυπτώ. Η ΟΛΜΕ, έχει ζητήσει από τις 23 Μαρτίου από το Υπουργείο Παιδείας τα στοιχεία για τα αρχικά κενά που δηλώθηκαν, για τα τελικά κενά επί των οποίων έγιναν οι μεταθέσεις, για την κατανομή προσλήψεων αναπληρωτών και για το πλήθος των παραιτήσεων, αλλά δεν έχει πάρει ακόμα απάντηση! Βεβαίως, όπως όλα τα τελευταία χρόνια έτσι και φέτος, τα κενά και οι πλεονάζοντες υπολογίστηκαν στη βάση μιας σειράς αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων (στοίβαγμα μαθητών στα τμήματα, αυξημένο ωράριο, μειώσεις ωρών μαθημάτων και εργαστηρίων, χωρίς υπολογισμό των ολιγομελών, ξένες γλώσσες, κ.ά.). Παίρνοντας υπόψη, ότι αυτή τη στιγμή εργάζονται περίπου 45.000 αναπληρωτές στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθώς και ότι περίπου 7.000 μόνιμοι εκπαιδευτικοί θα έχουν αποχωρήσει μέχρι τον Αύγουστο (παραιτήσεις - συνταξιοδοτήσεις) είναι προφανές, ότι τα όποια «μαγειρέματα» για εξαφάνιση κενών ή ακόμη και για πλεονάσματα θα συγκρουστούν όχι μόνο με την εμπειρία των εργαζομένων στις σχολικές μονάδες, αλλά, κυρίως, με την ίδια την πραγματικότητα της νέας σχολικής χρονιάς.

Οι υπηρεσιακές μεταβολές της περιόδου Μαΐου – Ιουνίου 2021 πρέπει να πραγματοποιηθούν τουλάχιστον με τα τμήματα γενικής παιδείας, των ομάδων προσανατολισμού και των επιλογών, των τομέων και ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ, που λειτούργησαν κατά το τρέχον σχολικό έτος και με το ωρολόγιο πρόγραμμα που θα λειτουργήσει το σχ. έτος 2021-2022. Όπου υπάρχουν τμήματα με πολύ μεγάλο αριθμό μαθητών ή με επαρκή αριθμό «φυσικώς αδυνάτων» ή υπάρχουν τμήματα που λειτουργούν σε μικρές αίθουσες, να διεκδικηθεί ο μικρότερος δυνατός αριθμός μαθητών, στο πλαίσιο των προτάσεων του κλάδου και της ασφαλούς λειτουργίας των σχολ. Μονάδων (20 μαθητές στα τμήματα Γενικής παιδείας, 15 μαθητές στα τμήματα προσανατολισμού και κατευθύνσεων, 10 μαθητές στα εργαστήρια   έγκριση και λειτουργία  όλων των ολιγομελών τμημάτων).


Α) Γενικό Πλαίσιο  για τις Τοποθετήσεις μετά τη διενέργεια των γενικών μεταθέσεων

Τα αρμόδια περιφερειακά συμβούλια/ΠΥΣΔΕ, μετά τις μεταθέσεις που διενεργούνται, συντάσσουν πίνακες των κενών οργανικών θέσεων λαμβάνοντας υπόψη και τις κενές θέσεις που προέκυψαν από τη διαδικασία των  παραπάνω μεταθέσεων κατά σχολική μονάδα. Αν κατά τη σύνταξη των παραπάνω πινάκων διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται σύμφωνα με το άρθρο 14 του ΠΔ 100/97. Σημειώνεται ότι οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί προηγούνται στις τοποθετήσεις έναντι όλων των υπολοίπων και των ειδικών κατηγοριών μετάθεσης  της παρ. 13 περ. α΄ και γ΄ του Π.Δ. 50/96 που έπονται.

Η οργανική (οριστική) τοποθέτηση πραγματοποιείται σε μία σχολική μονάδα με βάση τις ώρες οργανικού κενού που προκύπτουν κατ’ ελάχιστον απ’ τις μισές ώρες των ωρών του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού.

Οι ώρες των κενών και πλεονασμάτων των σχολείων, καθώς και η άρση υπεραριθμίας και η διαδικασία οριστικής τοποθέτησης ή βελτίωσης εκπαιδευτικού σε σχολική μονάδα γίνεται αποκλειστικά μόνο με τις ώρες Α΄ ανάθεσης, σύμφωνα με τα Π.Δ. 50/1996 και 100/1997 που καθορίζουν όλες τις διαδικασίες μεταθέσεων των εκπαιδευτικών.

- Οι ώρες των οργανικών κενών υπολογίζονται ανά κλάδο και ειδικότητα με βάση τις προβλεπόμενες ώρες που πρέπει να καλύψει το σχολείο σύμφωνα με τον αριθμό μαθητών και των τμημάτων γενικής παιδείας,  προσανατολισμού για τα ΓΕΛ και τομέων και ειδικοτήτων για τα ΕΠΑΛ, που λειτουργούν, αφαιρώντας τις διαθέσιμες ώρες (πλήρες ωράριο) των εκπαιδευτικών που έχουν οργανική τοποθέτηση στο σχολείο.

- Σε μαθήματα που τα δικαιούνται με Α΄ ανάθεση εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε διαφορετικούς κλάδους και ειδικότητες ή σε μαθήματα που τα δικαιούται με Α΄ ανάθεση ειδικότητα που εμπεριέχει περισσότερους του ενός κλάδου (ΠΕ, ΤΕ), η ανάθεση και κατανομή των ωρών μεταξύ των εκπαιδευτικών πραγματοποιείται με βάση την 76099/Δ2/11-5-2018 Υπουργική απόφαση των αναθέσεων που καθορίζει:

«Α. Με τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (Β΄) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες. 

Β. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Α΄ ανάθεση.» 

Είναι φανερό ότι:

1. Η Α΄ ανάθεση του ενός κλάδου έχει την ίδια αξία με την Α΄ ανάθεση του άλλου κλάδου της ίδιας ή διαφορετικής ειδικότητας στο πλαίσιο της ισότητας των πολιτών απέναντι στις νομικές διατάξεις.

2. Ο όρος «ειδικότητα» είναι ευρύτερος του κλάδου, καθώς σε συγκεκριμένες ειδικότητες υπάρχουν περισσότεροι του ενός κλάδοι (π.χ. ΠΕ, ΤΕ στους Μηχανολόγους και αντίστοιχα στους Ηλεκτρολόγους, στους Ηλεκτρονικούς κ.λπ.).

Για τους παραπάνω λόγους οι ώρες των μαθημάτων που τα διδάσκουν σε Α΄ ανάθεση περισσότεροι του ενός κλάδου ή ειδικότητας κατανέμονται σε όλους τους εκπαιδευτικούς που έχουν οργανική θέση στη σχολική μονάδα, ανεξαρτήτως κλάδου ή ειδικότητας, με βάση την αρχαιότητα τοποθέτησης του εκπαιδευτικού στη σχολική μονάδα.

Βασική Αρχή στις τοποθετήσεις:

- Στις διαδικασίες άρσης υπεραριθμίας, οργανικής τοποθέτησης και βελτίωσης  των εκπαιδευτικών, όλοι οι  κλάδοι και οι ειδικότητες, που έχουν κοινές πρώτες αναθέσεις, έχουν το δικαίωμα να δηλώσουν τα κενά που αφορούν τους κλάδους αυτούς ανεξαρτήτως του κλάδου στον οποίο έχουν ανακοινωθεί τα κενά και τοποθετούνται με βάση τα μόριά τους. 

- Ο ίδιος κανόνας πρέπει να ισχύει και στη διαδικασία των λειτουργικών τοποθετήσεων του Σεπτεμβρίου.

- Ειδικότερα για τις υπηρεσιακές τους  μεταβολές των ειδικοτήτων του κλάδου ΠΕ04 υπάρχει πρόσθετο νομικό πλαίσιο. Συγκεκριμένα ισχύει (45590/Δ2/11-4-2008):

«1) Η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εν λόγω εκπαιδευτικών (του κλάδου ΠΕ04) θα γίνει ενιαία στον κλάδο. Αυτή η παράγραφος της ΥΑ οριστικοποιήθηκε με νομοθετική παρέμβαση στην παρ. 18, άρθρου 36 του Ν.4186/2013. Συγκεκριμένα:  «…Στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.»… 

 2) Οι τοποθετήσεις όμως και οι βελτιώσεις στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα, (δηλαδή με τις Α’ αναθέσεις).

3) Τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία θα καλυφθούν λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης.» (Δηλαδή, στα εναπομείναντα κενά ο κλάδος ΠΕ04 τοποθετείται ως ενιαίος κλάδος. Οι τοποθετήσεις αυτές γίνονται αυστηρά και μόνο μετά από αίτηση των εκπαιδευτικών και όχι με μονομερή απόφαση του ΠΥΣΔΕ).

Συνεπώς για να υπηρετηθεί η διαφανής διαδικασία για τον συγκεκριμένο κλάδο, επιβάλλεται τα κενά και τα πλεονάσματα των σχολικών μονάδων για τον κλάδο ΠΕ04 να ανακοινώνονται αναλυτικά κατά ειδικότητα για να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι όλες τις λεπτομέρειες προκειμένου να αποφασίσουν.

- Για την άρση (ρύθμιση) της υπεραριθμίας εκπαιδευτικών

Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης «είναι δυνατόν να προκύψουν από ίδρυση, κατάργηση ή συγχώνευση αυτών, από μετατροπή λυκείων σε Λυκειακές τάξεις ή από μείωση των τμημάτων των μαθητών ή άλλη αιτία. (ΠΔ 50/1996)».

Υπεραριθμία συγκεκριμένου κλάδου ή ειδικότητας προκύπτει όταν στην σχολική μονάδα υπάρχει πλεόνασμα τουλάχιστον 12 ωρών Α΄ ανάθεσης. Μετά την διαπίστωση της υπεραριθμίας σε συγκεκριμένο κλάδο ή ειδικότητα καλούνται οι εκπαιδευτικοί, του κλάδου ή της ειδικότητας, να δηλώσουν ποιος επιθυμεί να κριθεί ως υπεράριθμος σύμφωνα με το άρθρο 14 του ΠΔ 50/1996 που αναφέρει σχετικά:

 «… Αν κατά τη σύνταξη των παραπάνω πινάκων, διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται με την παρακάτω διαδικασία: 

α) Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι. 

β) Στη συνέχεια τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια, σε συνεδρίασή τους χαρακτηρίζουν ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής: 

i) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ. 

ii) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. … Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ. »

Οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται κατά προτεραιότητα, έναντι όλων των άλλων κατηγοριών (οριστική τοποθέτηση, βελτίωση) συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους.

Παράλληλα, οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί ρυθμίζουν την υπεραριθμία τους σε σχολεία της ομάδας του σχολείου που υπηρετούν και μόνο ελλείψει θέσεων στην ομάδα του σχολείου τους, σε σχολείο όμορης ομάδας της περιοχής μετάθεσης.

«Οι εκπαιδευτικοί που δεν επιθυμούν ή δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε σχολεία της ίδιας ή όμορης ομάδας, σύμφωνα με την ανωτέρω διαδικασία, μπορούν να τοποθετηθούν ύστερα από δήλωσή τους σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης κατά τη διαδικασία των βελτιώσεων - οριστικών τοποθετήσεων, συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση- βελτίωση – οριστική τοποθέτηση (σε περίπτωση που δεν έχουν υποβάλει αίτηση βελτίωσης θέσης) ΠΔ 50/1996».

Ο χαρακτηρισμός ενός εκπαιδευτικού ως οργανικά υπεράριθμου σε καμία περίπτωση δεν οδηγεί σε απώλεια της οργανικής του θέσης. Δεν υπάρχει αναγκαστική άρση υπεραριθμίας. 

Από την ανωτέρω διαδικασία της υπεραριθμίας εξαιρούνται όσοι ανήκουν σε «ειδική κατηγορία μετάθεσης» για λόγους υγείας καθώς και οι πολύτεκνοι, καθώς και οι εκπαιδευτικοί που τυγχάνουν γονείς ενός  (1) αναπήρου τέκνου, με ποσοστό αναπηρίας 67%. Ωστόσο, εάν επιθυμούν οι ίδιοι, οι ανήκοντες σε ειδική κατηγορία, μπορούν να υποβάλουν αίτηση να κριθούν ως υπεράριθμοι, αλλά στην περίπτωση αυτή κρίνονται και συγκρίνονται μαζί με όλους τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν κριθεί υπεράριθμοι, βάσει των συνολικών μονάδων μετάθεσης που συγκεντρώνουν και δεν μπορούν να επικαλεσθούν την ένταξή τους σε ειδική κατηγορία, ώστε να προηγηθούν των υπολοίπων υπεραρίθμων κατά την άρση της υπεραριθμίας και την τοποθέτησή τους σε οργανική θέση (σύμφωνα με τη με αριθμό πρωτ. 84582/Δ2/20-06-2013 διευκρινιστική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας ).

- Οριστική (οργανική) τοποθέτηση εκπαιδευτικών που βρίσκονται στη Διάθεση του ΠΥΣΔΕ, έχουν έλθει με μετάθεση ή ζητούν βελτίωση θέσης.

Μετά την διαδικασία άρσης της υπεραριθμίας των εκπαιδευτικών ακολουθεί η διαδικασία των οριστικών (οργανικών) τοποθετήσεων σε οργανικά κενά των σχολικών μονάδων της περιοχής μετάθεσης των εκπαιδευτικών που βρίσκονται στη Διάθεση του ΠΥΣΔΕ, έχουν έλθει με μετάθεση, ή ζητούν βελτίωση θέσης. Οι τοποθετήσεις αυτές πραγματοποιούνται κατά κλάδο ή ειδικότητα, με τις παραδοχές που ήδη αναφέραμε, συγκρινόμενοι μεταξύ τους με βάση τα μόρια μετάθεσης, εκτός απ’ τους εκπαιδευτικούς που ανήκουν σε ειδική κατηγορία για λόγους υγείας, καθώς και οι πολύτεκνοι αλλά και οι εκπαιδευτικοί που τυγχάνουν γονείς ενός (1) αναπήρου τέκνου, με ποσοστό αναπηρίας 67%, που τοποθετούνται κατά προτεραιότητα.

Σε κάθε περίπτωση, οι εκπαιδευτικοί στις αιτήσεις προτίμησης οριστικής (οργανικής) τοποθέτησης σε σχολική μονάδα, μπορούν να δηλώσουν, εκτός των κενών που έχουν ανακοινωθεί στους πίνακες και τα κενά των σχολείων που πιθανόν θα προκύψουν από τη βελτίωση θέσης  εκπαιδευτικών που έχουν αιτηθεί βελτίωση. Για αυτόν τον λόγο, το ΠΥΣΔΕ επιβάλλεται να ανακοινώσει αναλυτικά τον πίνακα των εκπαιδευτικών που έχουν αιτηθεί βελτίωση θέσης.

Στην περίπτωση που δεν καλυφθούν και με αυτή τη διαδικασία όλα τα κενά των σχολείων προβλέπεται: «οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις…...»

«….σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολεία, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Τα σχολεία στα οποία υπάρχουν κενά κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. (παρ. 12 αρθρ 15 ΠΔ 100/97).

 «….Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ…..»

Β) Για τη διαφάνεια της διαδικασίας των τοποθετήσεων:

Ο υπολογισμός των οργανικών κενών να είναι σύμφωνος με τις πραγματικές ανάγκες σχολείων και μαθητών. Να μειωθεί ο αριθμός μαθητών στα τμήματα και να τηρηθούν σε όλα τα σχολεία μέτρα ασφαλούς λειτουργίας.

Να δοθούν όλες οι οργανικές που αντιστοιχούν στα Τμήματα Ένταξης.

Σε κάθε περίπτωση, να δημοσιοποιούνται στον ιστότοπο της ΔΔΕ τα μόρια όλων των εκπαιδευτικών που μπαίνουν σε διαδικασία μετάθεσης (άρση υπεραριθμίας, οριστικής τοποθέτησης).

Η ίδια διαδικασία πρέπει να ακολουθείται και στη διαδικασία των λειτουργικών τοποθετήσεων του Σεπτεμβρίου.

Ζητάμε στον προσδιορισμό των κενών για τις μεταθέσεις και για τις τοποθετήσεις να έχουν λόγο και οι σύλλογοι διδασκόντων που είναι απαίτηση του κλάδου, γιατί συλλογικά διασφαλίζεται η απαραίτητη διαφάνεια στις διαδικασίες και αποφεύγονται οποιεσδήποτε μεθοδεύσεις στον προσδιορισμό των οργανικών κενών.  Η συμμετοχή των συλλόγων διδασκόντων στον καθορισμό των κενών αποκτά ιδιαίτερη σημασία γιατί η συγκρότηση και η λειτουργία των νόθων ΠΥΣΔΕ δεν διασφαλίζει διαφάνεια, αντικειμενικότητα και δικαιοκρισία στις υπηρεσιακές μεταβολές.

Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να επικοινωνούν άμεσα με την ΕΛΜΕ στην περίπτωση που διαπιστώνουν παρατυπίες και παρεκκλίσεις απ’ τις αρχές που αναπτύχθηκαν.

Ζητάμε απ’ το ΠΥΣΔΕ Ηλείας να κοινοποιήσει στην ΕΛΜΕ τους πίνακες Α΄ κενών – πλεονασμάτων των σχολικών μονάδων για να μπορεί να υπάρχει στοιχειώδης έλεγχος απ’ τα σωματεία.

Υπενθυμίζουμε για μια φορά ακόμη,

ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να επιτρέψουμε την ουσιαστική κατάργηση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων, και δη των Αιρετών σε αυτά.

Θα συνεχίσουμε αταλάντευτα και ενωτικά τον αγώνα συσπειρωμένοι/ες στο σωματείο, ώστε όλοι/ες μαζί να επιτύχουμε την πραγματοποίηση των εκλογών, με πλήρη ανάπτυξη των δημοκρατικών διαδικασιών και με δια ζώσης ψηφοφορία



      


                      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου