Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Ο αγώνας για την ανατροπή συνεχίζεται..


Έχοντας συμπληρώσει περισσότερο από ένα έτος με κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, βρισκόμαστε με την ίδια ανάγκη ανατροπής της νεοφιλελεύθερης πολιτικής που επιβάλουν Ε.Ε. και ΔΝΤ.
Η κυβέρνηση, έχοντας στήσει άλλο ένα σκηνικό υποκριτικού διαλόγου, επιδιώκει την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συναίνεση για την υλοποίηση των εκπαιδευτικών πολιτικών που ο ΟΟΣΑ και η Ε.Ε υποδεικνύουν, από την απαρχή της επιβολής της μνημονιακής πραγματικότητας στη χώρα μας.
Σε αυτήν την προσπάθεια στέκονται πρόθυμοι συμπαραστάτες οι εκπρόσωποι του παλαιού και νέου κυβερνητικού συνδικαλισμού. Οι παρατάξεις των ΣΥΝΕΚ και της ΔΑΚΕ επέβαλαν με οριακή πλειοψηφία στο Δ.Σ την συμμετοχή στον στημένο διάλογο του υπουργείου, αδιαφορώντας για το πλήθος των  αποφάσεων διαφόρων ΕΛΜΕ κατά της συμμετοχής και χωρίς να φέρουν σκόπιμα το θέμα στις Γ.Σ του κλάδου.
Απροκάλυπτα πλέον κάποιες συνδικαλιστικές παρατάξεις θέτουν πάνω από την εκπροσώπηση του εκπαιδευτικού κλάδου την υλοποίηση των κομματικών επιταγών.
Μέσα από αυτή την διαδικασία του διαλόγου η κυβέρνηση προσπαθεί να κερδίσει πολύτιμο χρόνο για μπορέσει να βρει τρόπους και συνεργάτες στην επιχειρούμενη αντιεκπαιδευτική επίθεση.
Έτσι ο πρόεδρος της επιτροπής “Εθνικού διαλόγου για την Παιδεία” ξεκινά με δηλώσεις του να προλειαίνει το έδαφος για το τι θα ακολουθήσει. Μας προϊδέασε για την διαφοροποίηση των αναλυτικών προγραμμάτων ανά σχολείο. Γνωρίζουμε ότι όπως και παλαιότερα, επί Διαμαντοπούλου, έτσι και σήμερα κάτω από τα “παχιά” λόγια για αυτονομία, διαφοροποίηση μείωση του αναλυτικού προγράμματος κ.α. αντικατοπτρίζονται οι κατευθύνσεις Ε.Ε. και ΟΟΣΑ για διαφοροποίηση των σχολείων, δηλαδή η δυνατότητα δημιουργίας σχολείων που να αντιστοιχούν στις οικονομικές και κοινωνικοταξικές συνθήκες της περιοχής τους και αντίστοιχα να δίνουν διαφοροποιημένους τελικούς τίτλους σπουδών.
Από την άλλη, προχωρά στο ξήλωμα των σταθερών δομών της ειδικής αγωγής. Χρησιμοποιώντας έννοιες όπως «συνεκπαίδευση», συμπερίληψη», «προώθηση της ένταξης», «ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση», επιχειρεί  την ουσιαστική κατάργηση των τμημάτων ένταξης, γεγονός που ουσιαστικά αποτελεί επίθεση στο δικαίωμα μόρφωσης των μαθητών. Αυτή η κυβέρνηση δεν διστάζει να βάλει τα νούμερα των μαθητών  πάνω από τις ανάγκες μιας τόσο ευαίσθητης κατηγορίας παιδιών.
Στον τομέα της τεχνικής εκπαίδευσης θα πάψουν  να λειτουργούν οι ειδικότητες στην Β΄ τάξη των ΕΠΑΛ και περιορίζονται μόνο στην Γ΄ τάξη, κάτι που περιορίζει κατά πολύ την δυνατότητα επαρκούς ανάπτυξης του γνωστικού αντικειμένου κάθε ειδικότητας. Έτσι εξασφαλίζει το υπουργείο ακόμη μεγαλύτερη περικοπή των τμημάτων, αλλά και ώθηση των μαθητών προς την μαθητεία-απλήρωτη εργασία.
Από την άλλη μεριά συνεχίζεται και η επίθεση στα εργασιακά μας δικαιώματα. Μετά την εκ νέου νομιμοποίηση του ενιαίου μισθολογίου, με μια μικρή προσπάθεια αναδιανομής της φτώχειας, ετοιμάζουν τη νέα αύξηση ωραρίου. Εκεί σαφέστατα στοχεύουν οι δηλώσεις περί μη σύμπτωσης του εργασιακού χρόνου με τον χρόνο διδασκαλίας, με προσχηματικές παιδαγωγικές συναντήσεις των εκπαιδευτικών.
Και όλα αυτά, ενώ ο υπουργός μιλά για απλή πρόθεση 20.000 διορισμών εντός τριετίας, εάν το επιτρέψουν οι θεσμοί και με προϋπόθεση την θετική αξιολόγηση του ελληνικού προγράμματος, ώστε να αποδεσμευτούν τα απαραίτητα κονδύλια. Θα πρέπει δηλαδή να αποδεχτούμε το σύνολο των αντιλαϊκών μέτρων για να έχουμε δικαίωμα ελπίδας στους αναγκαίους διορισμούς.
Από τη μανία της κυβέρνησης δεν φαίνεται να ξεφεύγει και η μεταφορά των μαθητών και έτσι συλλέγονται τα απαραίτητα στοιχεία για την εφαρμογή της ΚΥΑ (Κοινή Υπουργική Απόφαση) 24001/6.2013 η οποία προβλέπει τον αποκλεισμό όλο και περισσοτέρων μαθητών. Ό,τι δεν πρόφθασαν να εφαρμόσουν οι προηγούμενες κυβερνήσεις έρχεται να το ολοκληρώσει η σημερινή.
Όλα αυτά αποτελούν μικρές ασκήσεις επί χάρτου που ετοιμάζουν τη συνολική αντιεκπαιδευτική επίθεση που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ετοιμάζουν κατ΄ επιταγήν των δανειστών. Πρέπει λοιπόν ο κλάδος να είναι έτοιμος να αποκρούσει την τελική κυβερνητική επίθεση. Με την ενδυνάμωση των σωματείων και την ριζοσπαστικοποίησή τους να καταφέρουμε να αντισταθούμε στην λεηλασία του δημόσιου σχολείου και την καταπάτηση της εργασιακής μας αξιοπρέπειας.
Συνεχίζουμε τον ανένδοτο αγώνα ενάντια στην επιβολή του άκρατου νεοφιλελευρισμού για να διασφαλίσουμε ισότιμη εκπαίδευση για όλους τους μαθητές μας.

Συμμετέχουμε όλοι στην Απεργία στις 7 Απριλίου


C:\Users\Grammateia_1\Downloads\ΛΟΓΟΤΥΠΟ 1.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου