Σαφέστατα υπάρχει ένα τεράστιο ηθικό ζήτημα στην σκοπιμότητα αυτής της ενέργειας. Όσες παθογένειες και να προσπαθήσει, ίσως και δικαίως κάποιες φορές, να αποδώσει κανείς στο φαινόμενο των καταλήψεων δεν μπορεί να παραδεχτεί ότι, ειδικά σε αυτή τη χρονική στιγμή, οι μαθητές έχουν δίκιο αφού η κυβέρνηση:
• αντιμετωπίζει μαθητές και εκπαιδευτικούς σαν αναλώσιμους, βάζοντας μας να κάνουμε μάθημα σε τάξεις των 25 και πλέον μαθητών προωθώντας την «ανοσία της αγέλης» στην εκπαιδευτική κοινότητα
• αφήνει γονείς και εκπαιδευτικούς σε εκατοντάδες σχολεία όπου έχουν εμφανιστεί κρούσματα κορονοϊού, χωρίς κανένα (δωρεάν) διαγνωστικό τεστ, καμία διαδικασία ιχνηλάτησης από τον ΕΟΔΥ, κανένα μέτρο ελέγχου από το υπουργείο υγείας
• σε πολλές περιπτώσεις σχολείων δεν έχει διασφαλίσει το απαραίτητο προσωπικό αλλά και υλικό καθαριότητας
• ενώ αφήνει τα σχολεία με χιλιάδες κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό , ετοιμάζει την έξωση των μαθητών από το λύκειο με την Τράπεζα θεμάτων
• μονιμοποίησε την εξ αποστάσεως «εκπαίδευση» προσπαθώντας να την προωθήσει από ένα απλό χρήσιμο εκπαιδευτικό εργαλείο σε καθ’ εαυτού εκπαιδευτική διαδικασία
• εισάγει συνθήκες γαλέρας με τους 3μηνιτες αναπληρωτές, οι οποίοι μέχρι να γνωριστούν με τα παιδιά θα χρειαστεί να φύγουν.
Όλα αυτά τα ζητήματα αποτελούν αιτία «πολέμου» για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Σαφέστατα είναι ένας αγώνας που έπρεπε να ξεκινήσει από γονείς και εκπαιδευτικούς για να μη χρειαστεί τα «παιδιά» μας να βγουν στους δρόμους. Όμως αφού δεν το κάναμε εμείς το ξεκίνησαν αυτά. Γι’ αυτό είναι αδιανόητο να χρησιμοποιηθούμε εμείς οι εκπαιδευτικοί ως ανάχωμα σε μία τέτοια προσπάθεια.
Σαφέστατα σε όλα αυτά μπορούμε να προσθέσουμε και πρακτικά ζητήματα που καθιστούν ανεφάρμοστα τα σχέδια του υπουργείου. Πώς θα υποχρεώσει τους εκπαιδευτικούς να έχουν διαθέσιμο το σπίτι τους για να πραγματοποιείται η εκπαιδευτική διαδικασία; Πώς θεωρεί δεδομένο ότι έχει τον κατάλληλο εξοπλισμό;
Επειδή το υπουργείο στέλνει απειλητικές προειδοποιήσεις προς πάσα κατεύθυνση για εφαρμογή του νέου αυτού νομοθετικού εκτρώματος σε κάποιους εκπαιδευτικούς αρχίζει να λειτουργεί το άγχος της ευθυνοφοβίας. Έτσι καταγγέλλονται ήδη πιέσεις προς συναδέλφους να είναι έτοιμοι να μετατραπούν σε «online” MAT της κυβέρνησης.
Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων, τους συναδέλφους, τους διευθυντές να καταδικάσουν και να απορρίψουν μαζικά και καθολικά αυτήν την απαράδεκτη αντιδημοκρατική και αντιπαιδαγωγική μεθόδευση. Να μην δυναμιτίσουν την παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές τους που μόνο οι ίδιοι γνωρίζουν με πόσο κόπο χτίζουν μαζί τους.
Κανένας Διευθυντής δε νομιμοποιείται ηθικά να αποστέλλει πρόγραμμα και να πιέζει τους συναδέλφους σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Ο χώρος εργασίας των εκπαιδευτικών είναι τα σχολεία και εκεί πρέπει να βρίσκονται.
Για την Δευτέρα 5 Οκτωβρίου κάνουμε χρήση των στάσεων εργασίας που έχουν προκηρύξει η ΟΛΜΕ και η ΕΛΜΕ.
Η ΕΛΜΕ να κηρύξει στάση εργασίας και για την Τρίτη 6 Οκτωβρίου εν αναμονή της απόφασης της ΑΔΕΔΥ για κήρυξη απεργίας-αποχής για την «τηλεκαταστολή».
Οι συνάδελφοι που ενδεχόμενα θα πιεστούν να εφαρμόσουν την αποτρόπαιη αυτή διαδικασία να ενημερώσουν άμεσα την ΕΛΜΕ, που οφείλει να παρέμβει άμεσα.
Σεβόμαστε το λειτούργημά μας και τα δικαιώματα των μαθητών μας. Είμαστε δίπλα στο δίκαιο αγώνα τους. Δεν θα ανεχτούμε να μετατραπούμε σε μια ιδιόμορφη κάστα απεργοσπαστών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου