Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020

Προτάσεις της ΕΛΜΕ Ηλείας στην παράσταση στον Αντιπεριφερειάρχη Ηλείας κ. Βασίλη Γιαννόπουλο στις 23/01/2020

ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ 

Τα τροχαία ατυχήματα των εκπαιδευτικών οφείλονται κυρίως στην κούραση, από τις πολλές ώρες στην εργασία και στο οδικό δίκτυο και διαπιστώνεται ότι έχουν μεγάλη συχνότητα εμφάνισης ειδικά τα τελευταία χρόνια της κρίσης. Οι εκπαιδευτικοί, δέχονται καθημερινά μεγάλη πίεση, είναι πολλοί οι συνάδελφοι που εργάζονται σε πάνω από 2 σχολεία την εβδομάδα, οι μεταθέσεις ελάχιστες και οι μακρινές μετακινήσεις συνεχίζονται επί δεκαετίες αφού αδυνατούν να συντηρούν δύο και τρία νοικοκυριά,
οι αποσπάσεις με το σταγονόμετρο, σχεδόν εξάλειψη των οδοιπορικών και η συντήρηση των προσωπικών ΙΧ στις πλάτες των ελάχιστα αμειβόμενων, σε δρόμους «καρμανιόλες». Να σταματήσουν επιτέλους να μας εμπαίζουν οι πολιτικές ηγεσίες που εδώ και δεκαετίες αντί να φτιάξουν το δρόμο Πάτρα - Πύργος προσπαθούν να ρυθμίσουν τα συμφέροντα των εργολάβων. Αυτή η απαράδεκτη εγκληματική πολιτική του κόστους - οφέλους, με την οποία σχεδιάζει τα έργα η σημερινή κυβέρνηση της ΝΔ, είναι η βασική αιτία ανύπαρκτων ή υποτυπωδών υποδομών που αφορούν τις ανάγκες των εργαζομένων και των οικογενειών τους. Σαν άμεση λύση επαναλάβαμε την πρόταση των ΕΛΜΕ Ηλείας, Αχαΐας, Αιτωλοακαρνανίας και του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας που κατατέθηκε στο περιφερειακό συμβούλιο της Π.Δ.Ε την Τρίτη 22/01/2020 στην Πάτρα και είναι: Η δρομολόγηση λεωφορείων για τη δωρεάν μεταφορά των εκπαιδευτικών. 

Όσον αφορά το δρόμο «καρμανιόλα» απαιτούμε: 
•Την υλοποίηση του έργου Πάτρα Πύργος - Καλό Νερό - Τσάκωνα χωρίς διόδια. Το Υπουργείο υποδομών και μεταφορών εξέδωσε ένα δελτίο τύπου με βάση την ενημέρωση που έγινε προχθές 21/01/2020 στην Αθήνα με την επιτροπή του περιφερειακού συμβουλίου. 
Εκφράσαμε την διαφωνία μας στην πρόταση του υπουργείου Α) διότι στηρίζεται σε υποθέσεις: α) Να πάρει έγκριση από την Ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού και β) να μην υπάρξουν ενστάσεις και δικαστικές προσφυγές των παλαιών αναδόχων του έργου. Τα αίολα σενάρια του υπουργού καθιστούν αδύνατο να υπάρξει οποιοδήποτε βεβαιότητα για την υλοποίηση του έργου και προφανώς κανένα χρονοδιάγραμμα δεν μπορεί να στηριχθεί σε εικασίες. 
Β) Η ύπαρξη διοδίων στην λύση που προτείνει το Υπουργείο μεταφέρει νέα βάρη στις πλάτες των πολιτών και προς όφελος των εργολάβων. Οι αντιδράσεις μας για το δρόμο θα είναι άμεσες και δυναμικές σε συνεργασία με άλλους εργαζόμενους από Ηλεία και Αχαΐα. 
ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΗΛΕΙΑΣ 
•Την βελτίωση και συντήρηση του οδικού δικτύου της Ηλείας για το οποίο έχει την  ευθύνη η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος. Έγκαιρες επισκευές, βελτιώσεις, διαπλατύνσεις, να καθαρίζονται οι δρόμοι από τα κλαδιά και χόρτα , να μπουν μπάρες σε επικίνδυνα σημεία, ανανέωση των διαγραμμίσεων κλπ. 
ΠΥΡΓΟΣ 23/01/2020 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου